Purple Adidas still be Paris mountain: hiGhway uNicorn
hallo!!!i'm just a Holy Fool...sorry terabo sikit blog tokk,,,hehe gik ngatorr,,jap..mun ktak org mk dgar lagu dari iPod touch ya,,tutup lok lagu nok sedia main tokk,,klik kat dibah sekali,,n bukak lh lagu ipod ya,,blom update gk,,hehe

Like This :::

Wednesday 8 June 2011

hiGhway uNicorn



salam sejahtera semua..<skema alu bunyi,,haha>
oii!!pa kabar!!<gengster ahh..>
hai sayang,,,kitak apa khabar bah,,<ha,,tok ok sikit,,walaupun a quite kenja,,>
okey2,,ku mula kn ahh
.....
             this is the manifesto ... of mother monster,,
hai,,terharu ku ehh korang baca blog akuu,,huhu,,asa macam artis la,,emm,,haii,,nama aku eddry za'raith<kdak nama yuna jak,,yunalis zarai>hehe ya lah ku padah,rasa macam artis jakk,,emmm,,,
tahun tokk,umor aku 15 tahuun..tua dah aku bah,,tengok cerminn lok,,aikk lagik mudak paddu,,hahaah
             ok2,,ke siya plangg,,
emm,,ku molah blog tokk tym aku befdayy~~<ya baruk bulakk,,maka aku kat skl bah tym befday aku,,>befday??ohh,befday aku 26 mei 1996..<pa gk??HADIAH LHAA!!>xda bh,,x ku mejall kohh,,slalu aku nok brik hadiahh,org xda punn brik hadiah,,sedeh ku,,
he boh nabess,alulah mok tutup blog tokk,,mun mok tutup pun,,baca lh abis lokk,,,,,,
             kak ya,aku tokk orang kuchingg,,<meow!!pushak sesat aiee-bak kata tijan,,>huhu,,,jaoh terpelantin g miri nunn
skul bah,,biak skul agama miri...<alhamdulillah,,,bakal ustaz,,>
  <tapi nak,sebnarnya,wlaupun ak tok biak skul agama,eleh smbahyang slalu terQadak,,,>hehe x sengaja bah,,gago mk exam pmr taun tokk,,hehe,,
tapi,ustaz hamzah salu padah,,
   "takde istilah qadak dalam islam,,"
pker2,bna juak,,,pa guna Allah<my beloved God!!He's The Best!!!>berik masa nok panjang,,tapi x sembahyang??hah??!!
bak kata sigek team nashid tokk,,
"walaupun kidup seribu tahunn,kalau tak sembahyangg apa gunanya,,",,ceehh,ceramah berjela2,,pa gik,tengok jam ko ya,ne tauk dah lepas waktu zohorr,,haha,,,
 ehh,,ke cia plang,,cney tekk ohh,,ahh,sal skolah,,
aku mok crita sal skul aku lah,,smk agama,,hehe promote skul,,<mun cikgu kam baca tok,,mesti nya bangga haha>
 okey,aku masokk skul ya 19 hb januari 2009,klas 1 annabel,,dgan dak anno,muis,,<adek bradik haha>
edehh skema alu tym ya,,spek bulat,,,hahahahaahahaahaa
 tapi ng cali lh,,owk lh,,aku tk nerd kit,,x trimak sosial bh,,,terpencil jak,,,dok kat tepi pintu smbil baca newspaper n ngunyah pau nok ku bli kt kantinn,,haha,,,nang kaki kantin ku towk,,,mok crita sal klas ku ahh,,,ko bukak post cgek gk,,,ku mok klaka sal dirik aku ctowk..
   aku tok mnat alu kaler purple itamm,,
nang x bole ada org ambk bah,,,lawan la ,,,
    ku tok kaki makann,,,makan3!!
    ku suka mamam bnda2 nok berkuah,,,slurrpp!!!
                  bnda2 nok bertepong,,kek!!
                  bnda2 nok nyaman bah!!
                  bnda2 nok halal,,no ikan masiin,ptai,jerouk,
                                      tlor masin,,,
                  bnda2 nok ble dmakan bh!!
                          bak kata aqel,,eh payah takorg tok..
mok tauk gik sal aku??dail jak 0199162863,,or agak fb tok,,eaidd zaraith,,,okey,,,,
            japp!!!!kw sapa ahh baca blog aku??mun kw knal aku,,pa gykk,,,LIKE LHA!!!!!!!!

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. sbnrnya, not quite knja, p bna2 nkja lha.. hahahah...

    ReplyDelete

Followers