Purple Adidas still be Paris mountain: citerr sal genk2 skelass
hallo!!!i'm just a Holy Fool...sorry terabo sikit blog tokk,,,hehe gik ngatorr,,jap..mun ktak org mk dgar lagu dari iPod touch ya,,tutup lok lagu nok sedia main tokk,,klik kat dibah sekali,,n bukak lh lagu ipod ya,,blom update gk,,hehe

Like This :::

Wednesday 8 June 2011

citerr sal genk2 skelass

when they come to me i'm ready...
helloo,,,aku tok gago jak mok cita sal mbiak klas aku nun,,,tapi pa daya,,mun asyik cita sal aku jak klak ktak orang boring,,last2 block blog aku<ada ka block blog??>hehe,,ku cita ahh...

3 AL_ABQARI!!!!
knape klas awak kotor sangat??tingkap berdebu2!!!<ujar ustaz shahril,,>
adoo,,knak gik,pamping 100 kali,,,dpan klas fm 5,,,
kak mol tengokk,,"hahaha"
anno>kak mol."aih boh tetakk,x lmak gk kurus mekk ,,qyl ohh??"
qyl>anno(sambil pamping)"bna ya,kmek makin kurus jakk lak,,"
qilah(sambil baca blog tok)"ya baruk bulak alu si adry tokk,bila masa ada pamping2 indah dpan klas fm5 tk?"
kakak qilah(amirah):."bia lh nya,nya asa nya lawak bh..."
emm...

ok ok,,aku crita sal prange kwan2 aku lam klas lah,,memandgkan kak amirah dh nganok mcam2,,boh kak,,dosaa,,
ok ku mula ahh

hisyam>biak penakut tok sbnarnya ktua klas,,,ngenget pun takut,,<mun nok baca tok org smnanjung,plis konsider nok 'ngenget' ya riang2,,haha)
hmm,dahlah anti alu bunyi marker,,<nget,,nget,,>ohh,mgkin ada prsamaan dgan ngenget klik bunyi ya,,
eii,gney mok jadi menantu pak cik Hussein tok??<opp,sori sham,tertuliss>

azimah>huh,,nurmomo??haha ku nunggah nya jim,,biak pande,,nang pande gilerr la,especially sejarah,,huhuhu,,,tapi kn,,,biak tok nganok aku x sukan!!tapi nya pun??tym sukan ari ya,,dudok jak,,,pegang bndera k org lompat jaoh,,hahaha,,<eleh aku sama juak,,>humm,,anyway,,biak kurang asam tokmok rmpas smua dari aku!!kaler purple,nombor 7,,,,hu nya patut ambik kaler silver jak!!!

aini>ermm,,trademarknya--"eh kurang ajar ahh"
            "oii duit bulan depan jangan lupak bayar ahh,,,"
tp,,,aku salu nk byar awal,,tkut nya bisin gk
"atif,bila gk ko mk bayar utang klas??duit baju??"
hmm,,aku diam jak lh...
bak kata nya gk
"pahal mrah aku?ng kja aku bndahari kelas bh.."
hhaaa
ku sokong kau,,,,,

syafiq>"cikgu tak boleh cubit kamu,,,"bak kata cikgu fairoz..
pa gk,smua mmber klas ktawak,,,
aku jk x<ya bruk bulak!>
mok tauk pha??
well,ckdu fairoz tok,nya ng jnis cubit pakey laki,pkol k pembaris k ompuan,,tapi,
syafik nya x cubit,nya pukol pkey pmbaris jk,,huhu
pa gik??pker kdirik la!!

emm,

ezal>wooo,saintis tok,,,x mok ku crita al nya banyak gilak,,,
marah wawa lak,,,haha,,,
ezal tok,,,ny member bilit aku<sapa tanyak oh>
ezal tok,,,salu knak M cikguu,,
sian juak oh,,pa lh salah ezal,,,<dahlh aku mala jk ksar2 an nya>
haha,,,sorilah zall,boh nangiss..

muizz>si playboy,,huhu,,,smua orang lh mok d tackle nya,,,
jangan grek aku diambk dah,,,
heii,,,
muis tokk,,,nang pujaan malaya tol
bk kata ano,,
"abg aku,,"
haha,,,,
zameel,,,

qayyum>gerek ckgu fairoz,,,nang manggis alu nya tokk,,cbak tgok fb nya,(ayum kadir)
komen la,,,gigi nya,,,
woo senyum kambingg~~~kjap muka serius,,,hehehe
ckgu fairoz pun apa gk
leput2 tetak,,,pa kh nok lawak,,,
aku:esh bahaya cikgu tokk,pasal pen xda ink pun mk ktawak ka??
xpa cikgu,saya faham prasaan cikgu,,

atif>nang seksa lah dudok seblah nya,,,heiiiiii
ne ndak,,,x abis2 kntut nya ya,,,dah lh tajam alu bau kntut,,,huuuh
prcuma knak sumpah cikgu wan
"atif ni ye pun nak buang angin buang la kt luar,,,"
huh aku than ajak lah,,mk jak ku tumbokk,,,smadi ngnang kecik,,
adeh2,,,nang dsar tmbi alu ehh
em salah
anak toti tamil jual tose..
angus tym bkar lemang,,(bak kta mimin)

cieyda>g.o.o.d love!!!mala lh korea,,,hurmm
2p.m??
mblaq??
huhuhu
bak kata shindong
"boleh la lawak ya..."
tapi kn..
biak tok,,nang gila makanan lh,,,
huhh
mala lh
"spon aku kat chicken hartz,,rm18 jak ya,,"
hei,,,,,,
aku salu spon nya brger jepp n pau kntinn...
sian juak muka nya,,,kdak org klaparn jakk,,
pnah satu malam ya,,aku n shida jelajah smua klas fm 3..
mntak mkanan,,,smbil ngmbak spandok
"makanan?"
huhu,,,ng mk 2 x tauk malu,,,
bak kata luqman..
"oii apa adry nyintuk2 hah?
alu lh,,,

favia>tok?gney mok pdah ohh,,,salu nyindir2 aku kt klas
"berdiri sma tinggi,dudok sama rendah"
"kalau mk carik prhatian cikgu,jangan dudok jk ohh"
"mengata dulang paku serpih,,mengata orang dia yang lbih"
ku ingat gk,,mlam mkrang kaie
"pa gk ?break la!!"
n dak jatul nangga tym ya,,
ado,,,kdak laki bini jak,,,kaie2,,




2 comments:

Followers